Pages

Tuesday, November 29, 2011

Family Vacation !

Posted by Arina Nadirah at 8:22 AM
hye , guys . 
nak cite nihh . last week aku baru je pegi holiday with my family & my grandma .hehe :)
seronok gile . alaa , pegi Port Dickson laa mane lagi .kalu nk pegi pantai timur banjir doe .hmm , just 3 hari 2 malam . pastu pak su & mak su  aku pun dtg gak of course bwk ank die skali .kalu tak memang sunyi laa kalu ngn adek2 aku jea . korang tau !! kalu nk mndi kolam renang mesti pkai bju putih .kekadang aku belasah je .mls nk tukar baju la , katakann .aku , tak suke mndi kt kolam tuh sebab public figure . rmai sgt . segan doe kalu nk mandi .ape lagii , aku ajak la cousin aku pegi pantai .nseb bek pntai die jernihh . mak su aku ckp ade amoi nih bwk anjing die mandi pntai . ishh , bile aku dga , tknk plak mndi pntai . tp aku tade la mndi pntai dkt tmpt anjing tuh mndi . taknak aku  !!! gelii .. time aku pegi pntai ptg tuhh , ade mamat indon mne ntah sesat . sibukk jewww .aku ape lagii , buad bodoh je laa .biase laa kalu dah berendam mesti lapa kann ?? mlm tuh mum aku order chicken choppp , mushroom soup & kentang goreng . lps siap mndi , smayg maghrib .serbu la mknan tuhh . nseb bek smpai awal kalu tak , mmg kitorg sume kelaparan laa nk tunggu .




0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review