Pages

Thursday, December 15, 2011

Rinduuu Sangatt ♥♥

Posted by Arina Nadirah at 6:29 PM
Assalamualaikum  ,  
kenapa aku rindu sangat kat dia nihh ?? 
mybe sebab dah lame tak contact kuttt .
aku bukan taknak contact die .
tp , aku taknak kacau  die .
mungkin , die bnyk assigement yg kena siapkan  .
mana nk bce buku lagi .
alkmaklum la  , die nk dekat final exam .
aku plak yang rasa takut . 
padahal  , die yang nk exam .
kecian die kann  ???
adat lah , camtuh lah kalu nk berjaya kann   !!






p/s buat insan tersayang ; Sis ,  jaga kesihatan  ,  mudah-mudahan  sehat  yeah . adek sentiasa doakan .  



#aku doakan die dipermudahkan segala urusan menjelang final exam yang akan tiba tak lama lagi !!

2 comments:

CikPelangiSenja™ said...

ekeke...ade jgk entry khas untuk sy...
mekaseh adek chumel ~

Shad said...

like that big wold... some like kata2,, nk copy.. nk copy..

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review