Pages

Saturday, May 12, 2012

Mid-Year Examination !

Posted by Arina Nadirah at 1:24 PM



 bermulalah kisah hidup seorang insan yang bergelar "PELAJAR". hidup mesti diberi ujian dalam mengharungi liku-liku kehidupan yang penuh mencabar untuk meneruskan kehidupan ke menara gading. haha. amacam ayat aku okee tak ??? aku rase kelakar aje. huhu~~

okee, aku taknak membebel panjang nih. just go straight to the topic. hurmm, aku tau korang sume skrg nih mesti  tengah exam kann ??? sama laa kite . so kne study la alamat nye. "study smart NOT study hard" yeahh.. utk korang dan diri aku gak. anyway, skola aku bru jeaa start exam minggu nihh bg bdak form 4 & form 5 . 3 WEEK EXAM. yelaa, mesti kne start awal bub kiteorg amek bnyk paper. padahal tade laa bnyk mne pun. cuma mase nk jawab tuh lame benoo..^_^ hmm, stakat paper yg aku jawab nih boleh laa. tp tak tau btul ke tak ??? redha jelaaa . lagipun dah pulun study . tak tau la kalau ade fail gak kann ... lama kott kalau exam mid term hampir sebulan gak laa nk ngadap test paper. normal la kann as a student rite. korang tau time paper ape ntah, sempat lagi NABIHAN snap picture kiteorg time nk jwb exam. kiteorg ape lagi, buat2 khusyuk jwb laa . hahaha. bdak kelas aku pantang kalau ade camera . tak kiralah laki, perempuan sama jeaa . tau tak bub ape die amek pict ??? ape lagi untuk SAMBUTAN HARI GURU nih, 16 Mei 2012. aku rase mesti GEMPAK PUNYE pengawas buat . just wait & see . 

opss , lupe plak nk tulis subject ape aku amek untuk SPM 2012 .
  • BAHASA MELAYU, of course laa wajib amek & kne kredit.
  • BAHASA INGGERIS
  • MATHEMATICS
  • SCIENCE
  • SEJARAH
  • PEND. SYARIAH ISLAMIAH(PSI)
  • PEND. AL-QURAN SUNNAH(PQS)
  • BAHASA ARAB
  • EKONOMI ASAS
  • PERDAGANGAN 
**hanya subject ini saje yang menjadi pilihan untuk SPM.

ape lagi nak cite nihh ??? no more idea. mybe setakat sini dulu yeaa cerite aku buat tatapan anda semua yang sudi membaca entry nihh....




    

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review