Pages

Wednesday, May 30, 2012

Present from Little Sis !!

Posted by Arina Nadirah at 11:18 PM

Assalamualaikum ,
Dear NAYLI,
Hari ini sebenarnya tak tahu nk tulis entry pasal ape ?? tade cerita yang menarik untuk dikongsi dengan reader . By the way , nak cakap pasal present yang adek kesayangan bagi . teruje sangat bila dapat
present dari orang tersayang. haha :) padahal present tuh dah lame die bagi . cuma baru sekarang jea nk story because kata dah tade storykan???
korang mesti tertanya - tanyakan ape la isi yang terkandung disebalik goodie bag yang cantik nih ...
actually, malu nak share dengan reader . #gedikkan aku a.k.a mengada..!! bukan senang nk dapat...korang tau dia bagi ape?? coklat ferrero & purse milk teddy.
Pergh , memang terharu + happy gilee .
Die kata: "hadiah nih merupakan tanda perkenalan antara aku dan dia & first person yang bagi aku hadiah sebelum birthday aku. " 
Dia bagi pun sebab ape haa ?? nk ingat balik .. ohh , okee . baru ingat. mybe sebab caring kt die kot pasal
insident ngeri dalam hidup dia . tapi takpe. aku akan selalu berada disininya tika dia susah dan senang .


mesti korang ingat boyfriend aku kan ??? ehh , tolong sikit !! aku tak suke la couple2 nih... HARAM HUKUMNYA !!
orang yang teristimewa buatku ialah orang yang aku anggap macam adek aku sendiri .

*NAYLI FARZANA BT FADZIL !

Semoga perkenalan ini akan berkekalan sehingga akhir hayat.
Tiada siapapun yang bisa memisahkan KAMI.

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review