Pages

Sunday, July 15, 2012

Annual Sporting Event !

Posted by Arina Nadirah at 1:02 AM
assalamualaikum , 
Sorry to my reader who are always follow my entry. Today , I'm already updated my entry because I'm very busy for 3 week ago. Actually , i had many stories to shared. OKAYY !
I'm started my first story about Sport School Day !

arghh... gedik pulak nak speaking bagai ! kau ingat , kau terer sangat nak speaking. #bajet terer speaking. huhu :P(memang pun)

HARI : SABTU
MASA:8.00 - 2.00 PETANG
TARIKH : 30 JUN 2012
TEMPAT: PADANG KHALID AL-WALID (MPI)

 

 

acara majlis dimulakan dengan perarakan perbarisan bagi setiap firqah. Perarakan dimulakan dengan Firqah Ali (kuning) bertemakan HARIMAU MALAYA . AUUUMMM !!!
seterusnya, diikuti dengan Firqah Uthman (hijau) bertemakan PERAJURIT . kononnya menjaga keamanan negara. hehe . *gurau jeaa rumah hijau. jangan marah. Kemudian, Firqah Umar (biru) bertemakan DOREMON. ang ,ang ,ang . haha. comel jea doremon tuhh. jangan main2 maskot buatan sendiri. hehehe :) . Akhir sekali , Firqah Abu Bakar (merah) bertemakan DEVIL VAMPIRE. jahatkann !! Setelah habis perarakan semua berbaris dihadapan khemah masing2 lalu membuat persembahan bagi setiap rumah untuk menyaksikan kehebatan mereka. Acara diteruskan dengan nyanyian lagu Negaraku dan lagu sekola , doa memulakan majlis berserta ikrar yang diketuai oleh Muhd Hayie Abdul Halim dari ketua dari rumah hijau.

 KHEMAH MEREKA :)





PERARAKAN PERBARISAN




*TABIK HORMAT KPD PARA TETAMU



*TENTERA DARAT SEDIA MEMBANTU


*ALA, COMELNYA DOREMON DGN SI BAJU KIMORA


  *THE EVIL VAMPIRE



PERSEMBAHAN HEBAT :D












acara larian bagi pelajar lelaki menengah atas & bawah !!! Di samping acara larian berlangsung , acara kutipan sampah terbanyak juga dikira untuk menambahkan mata bagi setiap rumah. Selain itu , acara penyampaian hadiah kepada pelajar perempuan juga diberikan mengikut kategori yang dipertandingkan.Setelah habis acara larian diteruskan dengan acara tarik tali untuk ibu bapa dan guru2. Akhirnya , acara kemuncak telah pun tiba.Saat yang ditunggu2 dan mendebarkan oleh semua pasukan untuk mengumumkan siapakan yang bakal menjadi juara bagi tahun 2012.


  


OLAHRAGAWAN 2012
MUHD AMIRUL AZIM BIN BOHARI







OLAHRAGAWATI 2012
NURIN ATHIRAH BINTI RAMLI





 JUARA KESELURUHAN 
FIRQAH UMAR



 TEMPAT KEDUA
FIRQAH ALI



TEMPAT KETIGA
FIRQAH ABU BAKAR


Tahniah dan syabas kepada yang berjaya . Bagi yang kalah , jangan berputus asa . Teruskan usaha memajukan rumah masing2 pada tahun hadapan. Majulah sukan untuk negara~~~


 * credit by : nabihan's photography

LOVE
ENAKENIT


0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review