Pages

Saturday, December 29, 2012

Nak keluar ? Tapi cancel.

Posted by Arina Nadirah at 11:04 PM
**29/12/2012

Assalamualalaikum, OKAY ! Mesti korang dah baca kan tajuk dekat atas tuhh. So, malaslah aku nak cakap lagi. Hmm, lets started our story. Firstly, cikgu BM aku ajak budak kelas aku keluar. Pastu, dia suruh aku handlekan sebabnya aku nihh penolong kelas. Aku dah set time semua for first date. 20/12/2012 dekat Time Square. Cancel pula coz cikgu ada mitting dari tarikh 19-21hb. Tapi aku sempat jumpa cikgu dekat sekolah. Aku and Hajar datang. Time tuhh budak PMR amik result. Wow, gempak jugak lah result dieorang. Lepas jugak rindu nak tengok cikgu yang garang tuhh tapi baik tau. Jangan main main. HEHE :) . Kann cancel tarikh tuhh pastu tunda 27/12/2012. Cunn, tarikh tuh cikgu kata dia on. Aku hape lagi sebarkanlah berita tuh secara meluas kepada budak kelas aku. Then, last minute cancel sebab cikgu dapat call dari editor novel dia yang MEREKA ada perkara yang perlu dibincangkan. Aku pun tak kesah lahh kan. Hal cikgu tuhh lebih penting. Nanti bila bila boleh jumpa cikgu :) 




                                  
                      #Tempat yang ingin di tuju tetapi hajat itu tidak kesampaian
 
                              

Malam khamis tuhh , kami berborak di Facebook. Sungguh seronok berborak dengan cikgu. Wan pun ada jugak. HAHA. Macam macam cikgu ungkit masa kelas dia.

Cikgu; Wan kau nihh asyik makan jew waktu kelas aku. Mana badan kau tak naik. Dah tuh  siap minta makan dari aku. 

Cikgu; Arina kau pesal pandang aku camtuh ?? HMM , cikgu suka dengan jelingan aku terhadap cikgu. Bangga aku.

 Pastu cikgu post dekat wall dia. Then, suruh aku dengan wan bukak wall dia. Lagu Feveret dia.Sampaikan Salam Cintaku - Adira Siap pesan lagi ;"Kalau dengar lagu nii, ingat saya".    


Apa apa pun zaman persekolahan yang paling best antara banyak banyak zaman. I love that teacher at SAMSMEL :)

LOL,
ENAKENIT~~

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review