Pages

Wednesday, January 2, 2013

Malam Tahun Baharu .

Posted by Arina Nadirah at 1:00 AM
**1/1/2013




ASSALAMUALAIKUM, okay niih entry first for this year 2013. HAHA. Actually , dalam entry aku nak cerita apa yang berlaku malam semalam. Cerita tuhh sangat sengal kut. -____-Aduhyaii. 

Okayy ! Macam ni ceritanya. Semalam parent aku ajak pegi makan lepastuh . Aku cakap lah taknak sebab aku nak main komputer. Tunggu sampai adik aku yang kecik nii habes main. Last last, bergaduh dengan dia. Lama pulak dia menghadap komputer nihh. Aku pun berang lahh. Dia dah main dari pagi. Bagi lah chance aku nak main. Lagipun waktu tengah malam. Memang turn aku main. Huh, sabar jelah perangai dia tuh. Macam bangang pun ada jugak lahh. Nasib baik adik aku. Kalau tak memang dah kena dengan aku. Ganaskan aku nihh ?? Aku nii nama je perempuan tapi perangai macam lelaki. Yelaa. Mana taknya, Adik beradik aku ramai lelaki. So, dah biasalah kalau bab bab gaduh ni. Gaduh manja lah katakan. Eii, geli pula aku dengar. YUKKS ! Hmm, time tengah malam aku lapar gile kutt. Menyesal tak follow pegi makan. Kalau tak perut aku mesti dah kenyang.Reda jela. Tidu dalam keadaan kelaparan. Sedih betul lah :'( 

Malam tahun baharu yang menyedihkan. Gempak jew lebih. Tadelah~~ Memang fiil adik beradik aku yang selalu suka bergaduh.




Apa azam aku tahun ini haa ?? Actually, aku pun tak tahu apa azam aku. Maybe dapat result SPM yang terbaaaikk ! Amiin. Aku harap macam tuh lahh. Nanti senang nak applied mana mana. :) Okay ! Itu hanyalah dunia semata mata. Aku harap sangat. Kau makbulkan doa hambaMU yang lemah ini. Aku nak berjaya di DUNIA & AKHIRAT. Nak bawa family aku masuk syurga. Belajar kerana ALLAH Ta'ala.

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review