Pages

Tuesday, June 5, 2012

Saturday ♥

Posted by Arina Nadirah at 12:27 AM
Hii Assalamualaikum ,

hmm, rasanya dah lama tak update blog nihh . alamaklum laa berjalan sakan sampai tak sempat nak mengupdate . #padahal aku rasa baru jea update time 1 jun . abaikan jelaa .

okee , sekarang baru aku nak start story apa yang berlaku few day nihh dalam hidup aku  .

Saturday , 2nd of June  2012 .


Pada pukul 6.00 petang tuh, abah ajak pegi makan. Ingatkan dekat arial Bangi laa. Rupanya dia dia cakap nak pegi KL . hmm, nasib baik laa pakai baju cantik. Kalau tak mesti rasa macam budak kampung BARU nk kenal bandar KL. haha. kelakar jea aku rasa :P . By the way, time sampai KL tuh, dalam pukul 6.30 kut not sure . abah cakap jom makan dekat Restoran Haslam (Directer Skop Production). Aku tauu anda semua mesti tahu. Alaa yang dekat dengan Hospital Tawakal. Aku makan Nasi Lemak berlauk + Carrot Susu [my fav maa ♥♥].Siap siap makan tuh dalam pukul 7.15 petang. Eh , dah nak masuk Maghrib laa. Apa lagi, cari masjid nak solat laa. Lega gile pas dapat menunaikan solat. huhu~~ 
After that, apa lagi shopping time. lalala~~ hati semua keriangan + ceria . Aku & family pegi shopping dekat Jaya Jusco, Wangsa Maju jeaa. Malas nak pegi jauh jauh. First place yang aku pegi ialah MPH Bookstore... apa lagi cari novel laa...*dah tade kerja laa. Anyway, novel boleh buat karangan kita mantap. Tapi asal karangan aku still macam bangang bangang jeaa . hmm, maybe ayat aku merapu-rapu, tak gramatis kut. Tuh pasal tak dapat higher marks. Takpe nanti 
try laggiii before SPM. #aku sudah merepek repek macam kerepek...   

Korang tahu nih first time aku beli dalam seumur hidup aku. Selama nih tade punn. Untung laa novel pertama yang aku beli tuhh. Tajuk novel : "Cinta tak TERUCAP". Terbitan Kaki Novel. Pergh, meleleh bila aku baca novel tuh. Feeling habiss. Tapi aku tak tahu laa kalau korang baca. Depend pada orang yang menilai sesebuah novel tu..













after habis beli buku bagai. Aku follow mama pegi tengok curtain jap kat Jaya Jusco (JJ). Mama dah tak sabar sabar nak raya. Hmm , mama beli curtain yang ready made jeaa. 
Senang , tak payah nak tempah. Sempat snap picture sementara mama survey curtain.





                                    *adik aku jadi model kejap

LOVE ,
ENAKENIT .

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review