Pages

Tuesday, June 5, 2012

Shopaholic :D

Posted by Arina Nadirah at 5:03 PM

Shopping kat WARTA jea. Aku tak layak nak pegi tempat mahal mahal macam kau ! Mama cuti semalam. So, dia kata nak layan aku habis habis sebab pasni tak boleh. Mama buzy. Banyak kerja nak buad kat ofis tuh. Hmmm, yelaa mama.
Tuh kan memang tugas mama as employee. HAHA :) okee.. time nak pegi shopping tuh dah dekat nak lunch. ini semua gara gara nak masukkan duit kat bank jeaa. Eh, dah lunch time laa. Haah la mama !! Jom kita makan KYROS KEBAB nak ? okee . boleh jugak.




Pas makan terus pegi solat. Tak syok pulak kalau shopping tak solat. Dah siap solat tuh. teruslah jalan jalan window shopping kut kut berkenan dihati.


Mama tanya; "Ena, nak beli apa ?" 
Ena jawab ; "Tudung , kasut & apa jeaa" Boleh tak ?
Mama jawab ; yelaa. Jom tengok kat kedai tudung nihh. kutt ada keaa??
Ena jawab ; okee , mama :P



Aku beli tudung bawal 2 tone & 3 tone tuhh . Chantiikkk sangat :D
Kalau ikutkan nak jea beli satu kedai ! tapi nanti memang pokai la kann.




 
AKU SAYANG GILE GILE kat mama sebab dia belanja aku KASUT. haish, bukan senang nak dapat belanja dari mama. Kekadang jea. Simple aje kasut aku. Tak HOTT macam kau !












pastuh beli broochh kat ground floor WARTA  : > 








LOVE 
ENAKENIT

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review