Pages

Friday, August 10, 2012

Kawan Terhebad !!

Posted by Arina Nadirah at 11:18 PM
Assalamualaikum,
Bismillahirahmanirahim pembuka bicara entry buat kali nih..
Sebenarnya entry kali nih tak tahu nak story pasal apaa??
aku sendiri tak tahu~~
tapi takpe laa, aku rasa macam nak cerita apa yang aku suka.
Eh, aku rasa korang semua pasti ada kawan kan ?? 
tak kesah lah; KAWAN, TEMAN & SAHABAT.
Semua orang mesti ada walaupun seorang kerana mereka lah kekadang tempat kita berkongsi suka dan duka. betul tak ??
tuh pendapat aku lah, tapi tak tahu lah cmne dengan orang lain.
kekadang juga MEREKA boleh jadi lawan.




 
Semenjak aku bersekolah kat SAMSMEL pada tahun lepas, aku rasa macam kehilangan kawan yang teramat sangat kerana terpaksa lalui hidup bersendirian di sekolah baharu tanpa ada kawan yang aku kenal. Aku tabah dalam menghadapi segala dugaan itu. Aku cuba TABAH kan diri demi mengecapi kejayaan yang semua orang inginkan dalam hidup.
Pada mulanya, aku masuk kelas 4 Amanah. Aku takut sangat kalau mereka tak dapat menerima kehadiran aku. Tapi aku cuba untuk mendekati mereka dengan semua. Lama kelamaan aku dah dapat membiasakan diri aku dengan mereka. Aku amik subjek Ekonomi & Perdagangan. Masa sekolah lama just amik Ekonomi aje. Kelas aku hanya ada 20 orang. Tak ramai pun. 12 lelaki dan  8 perempuan. Semuanya okay saje. Time dalam kelas tuh aku rapat dengan *SITI HAJAR NORIZAN. Aku bangga dapat dia sebab perangai dia yang lemah lembut. hoho. tak boleh puji lebih-ii. Kang kalau dia baca abis kembang~~ Budak kelas tuh semuanya sporting & saling understanding. Dari ketua kelas sampai lah penolong. Happy Go Lucky






AKU SUKA KAWAN DENGAN mereka♥♥
 
lelaki;
Rahman, Nafahadt, Wan Faizal, Amir Farhan, Amin Salim,
 Amirul Zubir, Amirul Shafiq, Amirul Azim, Syadiq, Rauf, Khalid, Nazrin

perempuan;
Shahira Rozali, Sufianah, Ellis Izzati, Fiza Fadzil, Liyana, Syikin, Hajar


**tapi selepas rombakan kelas segalanya berubah. Hanya separuh daripada mereka yang masih ada. Semua buat hal masing-ii. Dah tade kerjasama antara kami. Aku sedih la jugak. Kalau yang okay tuh okay lah. Budak LELAKI yang stay cuma 7 orang jeaa yang lain selebihnya masuk kelas Tabligh. In same time, kamii jugak mempunyai otak yang gile-ii.
Budak yang gile-ii dalam kelas tuh Shera, Wan Faizal, Sue, Ellis, Syadiq, Ajim sampai buat satu kelas pecah perut lahh. 
SAYANG KORANG SAMPAI MATI♥♥
   





**Mental is coming


**FJ NERD




**Snaap + Captured

 
**Candid picture



 **Ceria selalu




 **hyper terlebih over



** photogenic person
 

**saat terakhir bersama Teacher Sophia  

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review