Pages

Saturday, September 1, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Posted by Arina Nadirah at 3:58 PM
Assalamualaikum ,

Bagaimana dengan raya tahun nih ?? seronok tak ?? tahun nihh aku raya dekat KL jeaa cuz my grandma ade dkt rumah Pak Long so raya pertama disana . tapi tade org pun . just adik mama & anak2 dia aje yang ada . Kalau tak selalu pagi raya mesti meriah dengan cousin aku . Acara biasa family kiteorang salam-bersalaman & yang penting sekali duet raya. 
hahahaha ^_^ walaupun aku nih dah umur 17 TAHUN still jugak dapat duet raya. Semakin besar , semakin banyak dapat kut. In this year I got RM450 . $_$ . banyak kan . bukan nak riak & takabur just nak shared jeaa . tahun nihh tema warna pink . tapi tade picture pulak ! hmm, tade idea la pulak entry kali nihh . 

Saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada seluruh umat Islam .






    Dikesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada yang mengenali diri ini XD








LOVE
ENAKENIT~~


0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review