Pages

Friday, December 6, 2013

Jamuan Kelas Part I ♥♥

Posted by Arina Nadirah at 7:01 PM
**06 DISEMBER 2013







Assalamualaikum, guys. Rajin pulak aku mengupdated blog. Of course lah sebab ada cerita. Kalau tak memang berhabuk jee blog aku nii. Anyway, aku baru jee habis event jamuan kelas pada rabu lepas 04 Disember 2013. Awesome sangat jamuan kelas tuh. Tapi ada messy sikit lah program. Tuh semua salah aku jugaklah sebab tuh job aku bab2 handle program. Aku as AJK Program kena datang lebih awal dari depa semua. Tapi terbalik pulak. Depa yang kena tunggu aku. Kesian betul dekat depa melanguk jee dekat situ. Aku boleh pulak datang lambat. Aku memang kena perli habis lah dengan Penolong program, Miss Ad. Aku pun wat peace watlek jee. Dia pulak marah depan orang ramai. Tapi sabar jee. Aku tak terasa langsung. Hati batu lah kononnya. Kah3. Actually, program kitaorang ada aktiviti outdoor dengan indoor. Interesting tak ? Selalunya orang kalau jamuan makan jee kan tapi kitaorang buat kelainan sikit. Biar bermanfaat. Biar menjadi kenangan yang terindah. 


Outdoor Activity.
10.00am-12.00pm.
Monumen Alaf Baru, Putrajaya.

Okay ! Pagi tuh aktiviti start lambat sebab tade orang nak conduct. Sepatutnya, aku yang kena conduct diaorang nak buat apa kann. But that my fault. I'm admitted. Aku suruh diaorang semua berkumpul dekat padang yang luas untuk start aktiviti. Tapi bila start main tuh bukan job aku lahh. Beralih kepada AJK Permainan, Afif, Luqaman, Ikhmal. Cuma diaorang jee tahu nak main apa. Kitaorang semua dah ready nak main even hujan renyai tapi still nak main jugak. HAHA. Punya excited. Lagi2 Mia ngn Pijot. "Main sampai menang katanya".


First game; Stone call.
Afif bagi instruction ngn demo macam mana nak main game. Best enn ?? Alaa, senang jee gamenya tuh. Kita pijak satu batu, then pindahkan supaya kita boleh jalan atas batu sampai ke hujung. Kaki mesti atas batu kalau tak dikira kalah. HAHA.




#Luqman, Afif, Faris.


#Semua group dah ready.



#Faris menunjukkan demo !


Second game; Blind Octopus. 
Just tutup mata then sorang kena bagi arahan supaya tayar tuh dapat dimasukkan kedalam bakul tuh.




#Sikit jee lagi tuhh. Haa, kanan sikit. Hihi.


#Manalah bakul nii. Susah betul lah ! Hehee.


#Berpusing pusing kau nak cari bakul


#Jalan jangan tak jalan. Kanan kiri.


#Nadhirah memberi arahan kepada kumpulannya.

Third game; Gula dalam tepung.
Tutup mata. Tiup tepung tuh sampai dapat gula-gula tapi mest warna ungu. Kalau warna kuning tolak markah.



#Prepare untuk main gula-gula


#Bersedia semua !


#Cepat cepat nak menang nii.




#Tenyeh muka tuh jangan tak tenyeh. HAHA.


#Tepung masuk mata ke Faris ? 


#Muka lepas kena tepung.


#Buruk betul muka aku nii.


Forth game; Straw dengan gelung getah


#Semangat semangat semangat.


#Sampai teleng kepala nak passing getah tuu.



#Afif meneliti apa yang Faris dengan Luqman buat ?


 #Leha ngn Nadhirah sikit lagi. Jangan risau. Menang^^ 


Sambung next entry. Heee ^_^

0 comments:

 

Ceritera Si EnaKenit Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review